2015年6月26日 星期五

三角關係《廢坑的黃色笑話之條鐵是這樣煉成的》

上星期擔心有流血衝突,最終「政壇奇蹟日」由悲轉笑,真心覺得劇情比周星星電影好笑!今晚睇三角關係《廢坑的黃色笑話之條鐵是這樣煉成的》,係諗住笑一餐,但結果就由笑轉哀,睇到尾段及至此刻,眼淚尚在微微滾動!去年秋天的79日,令劇團用心(我相信亦用淚)加上對香港嘅愛寫成此劇,有深情喻意,用咗好好嘅比喻方法說著香港當下的真真假假與及人和事,雖然用咗一些攪笑手法演出,但我實際感覺反而係悲傷有淚,最大感觸係那句「雖然失望,但不要絕望!」

無論你對那79天的定價如何,只要係香港人,睇此劇都應該會有所感悟,別錯過!

************************

**
官方介紹**

我同你地係唔同嘅!

我少去金鐘,唔知催淚彈咩嘢味道,露營都未試過,更加唔會瞓街啦! 你地班友成日叫人罷睇cctvb,但係我老母晚晚唔追膠劇就瞓唔著㗎,我唔陪佢睇真係好不孝;早排見班學生喺牆上面貼滿晒五顏六色嘅便條紙,我覺得好唔環保囉,聽講重話有個咩街邊自修室,係咪乘機去拍拖玩唔返屋企咋?細路,中學生不應談戀愛呀!

我知,我講野好多人都唔啱聽,咁你咪照樣unfriend我囉,不過我連facebook都無喎。政治嘅野,關我遮事咩! 不過好彩,家陣條路通番,啲車塞番,警察光明番,社會和諧番,生活正常番。咁就最好啦,係咪?

故事從一間多人合租的天台劏房開始。因為一件突發的社會跌橙事件,令這裡本來安排好的休息秩序產生了混亂,透過不同背景年齡性別的租客碰面、嗌交、談心、唱遊等不同表演形式,呈現七十九天後香港人的正常生活。

本節目可能含不雅用語、潮語、男扮女易服癖、暗角見鬼恐佈場面、警民關係冷笑話、政治內容等等等等,不適合沒有幽默感人士觀看,敬請留意。

沒有留言:

張貼留言