2013年5月29日 星期三

中英劇團 「孤星淚 Les Miserables」



之前一直諗「中英劇團」會如何處理「雨果」嘅經典故事「孤星淚」,故事同演員水準都唔駛多講,肯定有保證,只係佢哋會用mug嘢手法呢?有限嘅人力物力,當然無法做到偉大場面,亦無法花費高昂歌曲版權以歌舞版展示,最後竟然係用「貧窮劇場」形式表演!一切台上工作都由演員負責,又要轉境,又要一人分飾多角,頌要現場奏樂。我睇唔到邊個有份演奏,亦可惜場刊亦沒有列出。舞台特別,同服飾亦非常配合,我對此劇嘅整體表現都很滿意。

「Les Miserables」意思係「悲慘世界」,那個世代嘅悲慘比較簡單,主要係有無温飽同顧慮自身安危,咁我哋呢?雖然我哋享受到比前人更好嘅衣食住行,而且肉身尚算自由,但精神同思想卻又總係永遠身不由己,劇中人要出賣勞力出賣身體,現代人卻要出賣自尊出賣思想,百般無奈。。。或許我哋只係演繹住另一世代嘅「Les Miserables」

沒有留言:

張貼留言