2013年5月12日 星期日

舞台劇《找個人和我上火星》


睇完《找個人和我上火星》,完全失望!!

買飛嘅原因,此Re-run劇係「莊梅岩」得獎作品,曾奪第十四屆香港舞台劇獎「最佳劇本獎」及「十大最受歡迎劇目」,而演員當中,一個攞過最佳男主角,兩個女演員攞過最佳女主角。。。。牌面真係好吸引,可惜感覺很差,想盡方法叫自己將就一下比比面,但真係唔得!

最大問題係演員,「業餘」感太嚴重,又唔感動,又唔抵死,又唔生動。。。當中只覺「區嘉雯」係做到角式要求,其他都唔夠水準,而當中最唔掂就係男主角「何偉龍」,佢執迷佢自己嘅外形,完全失控嘅龐大身軀,吃力嘅動態,連說對白都欠流暢,全無「劇味」可言,我唔會質疑佢對戲劇嘅熱情,但可能真係「不許人間見白頭」,何先生真係唔應該再舞台!或許你會覺得我良薄,但佢嘅演出真係好趕客。。。我會諗,如果li個角式由秋生做,再配番幾個專業d嘅演員,成個戲應該好睇好多。


沒有留言:

張貼留言