2013年3月25日 星期一

香港藝術節「屠龍記」



睇香港藝術節的「屠龍記」,有好喜歡嘅演員,而我最恨睇嘅原因,係因為此劇由黃詠詩編寫,亦係佢碩士畢業作品。佢每次嘅劇本都有內在意義或意想不到,同我常睇嘅翻譯劇本有得fight,甚或更有本土式感染力!今次亦唔例外,故事簡單,講兩個戲劇界工作者持不同立場,訴諸法律。。。由激動,自信,自持。。。到無力爭,要放棄,嘗試體諒。。。全劇只有4個演員,一張長枱,4張椅,但用咗豐富流暢嘅對白去說故事。無太多誇張動作表情去比我觀能刺激,但對白句句入肉,精彩!沒有編者嘅功夫,好難會咁好睇!

 我覺得此劇嘅深層意義,似乎係想話比你知,無論何時何地,每個人都會有其自身立場,好難講誰對誰錯,邊個可以給與絕對標準呢?所以下次當你覺得別人做錯嘅時候,試下跳出自己嘅標準,跳去對方嘅立場睇下,多一分諒解,少一分激動。咁樣做未必令你改變立場,我亦認為唔需要,但最少唔需要亂將自己嘅情緒份過牽動罷!

沒有留言:

張貼留言