2013年3月30日 星期六

舞台劇「我和春天有個約會」


「你你你為了愛情,今宵不冷靜。。。你你你為了愛情,孤單的看星。。。」今晚終於完了一個心願一個情意結,去睇咗舞台版「我和春天有個約會」。我已睇過電影版N次,熟到差d可以自己做一次出黎,每次睇,每次都會繼續被感動,今晚聽到嗰句「我係鳳萍個仔。。。」,我又再眼濕濕。我依然覺得li個劇始終係本土創作嘅經典,有舊日情懷,好睇易睇亦令人感動。而所有特別創作嘅曲詞,亦非常好聽,「。。。若是情未冷,始終相信,我倆與春天有個約會,I have a date with Spring!」可惜劉雅麗完全唔夠氣亦勁聲沙,已經唱唔出以往嘅歌聲,我絕對覺得自己唱得比佢好!(唔信就約我去KTV等我唱li兩首飲歌比你聽啦!哈哈。。。)

沒有留言:

張貼留言