2015年7月27日 星期一

三角關係「勁金歌曲~請您記住我」

我每日都用不同自製歌單伴隨生活,番工憤怒時聽rock幫助咆哮,落雨天聽感性韓劇OST,想輕鬆就聽R&B。。。 所以今晚睇「勁金歌曲~請您記住我」更有feel,因為用歌曲講故事,每首歌都係一個場景,一個故事,音樂加上文字意思,很易令人感動同共鳴!今晚無論出名定唔出名嘅演員,都唱得非常好,加上現場演奏,歌聲更易令人感動!而趙增熹嘅現場伴奏,完全揮灑自如(識彈琴嘅男人真係好charm),加上 林欣彤 x 龔柯允 嘅天使之音,實屬此劇亮點。今晚比較鍾意「歡樂今宵」一幕,可能我都試過唱卡拉OK爆喊罷!亦喜歡「我來自火星」,因為龔柯允好可愛!而中場後段節奏有點慢,如果可以壓縮下應該會比較好!
而我最有感受,反而係講大家對音樂的使用習慣及專重嘅改變!除咗聽收音機之外,我只會聽用錢購買嘅音樂,要專重音樂,拒絕反版!其實一首4分鐘嘅歌,當中用咗幾多人嘅心血同情感,作曲作詞編曲演唱演奏,我哋大概只係攞出$8-10/@,就可以換取4分鐘x N次嘅感動,其實很抵!

********

三角關係 X 趙增熹 X 林欣彤 X龔柯允 X 糖兄@糖兄妹.王嘉儀

還可否 請您記住我

特邀演出︰趙增熹 林欣彤 龔柯允
創作及演出︰徐羨曾 / 馬志豪 / 譚國明
現場演奏︰糖兄@糖兄妹 王嘉儀
無伴奏合唱︰Orange a cappella 
編劇及導演︰馬志豪
演出︰李頊珩、黃如妹

#三角關係 #趙增熹 #林欣彤 #龔柯允 #糖兄@糖兄妹 #王嘉儀 #勁金歌曲 #舞台劇


沒有留言:

張貼留言