2017年4月9日 星期日

"風車草劇團" 《你咪理,我愛你,死未!》

十幾年內第三次睇"風車草劇團" 《你咪理,我愛你,死未!》,就係因為此劇,我愛上睇舞台劇!上次演出在大場比較grand,今次回歸壽臣劇院,感覺更合適!十幾年後同樣嘅演員come back,演出更入血,演技昇華到更高層次,成件事都變得更成熟更精彩!今次故仔依據時代變遷,作出咗修改同濃縮,更地道,節奏更緊湊!

此劇是用好多個小故事組成,講述男人同女人嘅關係,對白精采抵死,幾個人嘅和音對唱,故仔笑中有message,實際唔係單攪笑。今次come back我個人最鍾意「保証滿意」、「恐懼鬥室婚姻介紹所」、「BB父母搞乜鬼」真係笑鬼死,其實幕幕都喜歡!此劇依然是我至今的最愛之一, 我一定會繼續支持風車草劇團, 繼續支持舞台劇, 等待住佢哋下次演出…..

P.s.
十幾年前睇「蝦頭」,覺得佢好肥大但可愛,今次睇覺得佢變咗靚女,但以前同現在都一樣,佢演技依然了得,我一樣咁鍾意!

#Windmill Grass Theatre #你咪理我愛你死未
#蝦頭#梁祖堯 #湯駿業 # 邵美君 #風車草劇團 #舞台劇

沒有留言:

張貼留言