2016年9月24日 星期六

葉德嫻x倫永亮x趙增熹x香港管弦樂團《紅白藍》演唱會


今晚終於睇番d自己熟識嘅音樂,「葉德嫻x倫永亮x趙增熹x香港管弦樂團《紅白藍》演唱會」,好好睇呀!

因為我一直唔肯定自己嘅時間,唔敢買飛,只好日日loop住「預備歌單」,日日自言自語話恨睇,終於今日真係有時間,竟然又買到飛入場,超開心!

雖然只得2場,但落足本,靚!HKPHIL 伴住將classic pop 融合,成件事變得好有型好有class,而當聽到葉德嫻唱「赤子」,我感動到流哂眼淚(我認我眼淺得離譜)⋯⋯ 而聽到好多梅艷芳嘅歌,想起故人,又係另一番感動!本來諗住成個Showmood都係咁上下,點知後半部係free style,幾個老玩童開party咁,有d意想不到嘅攪笑位,我真係笑到拍哂手同有d喉嚨痛!

另外,好鍾意本場刊,除咗精美有型之外,表演者與工作人員都有街頭照,亦寫咗小故事及感言,絕對值得細讀同收藏!

總言之,此show好值得睇,強力推薦!

*************
**
官方介紹**

葉德嫻 + 倫永亮 = 有實力,有創意,有品味!二人將會與重量級音樂監製趙增熹首次合體,夥拍香港管弦樂團,一起舉行《紅白藍》演唱會!用最意想不到的角度,演繹廣東樂壇經典金曲,聯手建造一個屬於香港人的演唱會!玩出最有本地情懷的音樂!


#葉德嫻 #倫永亮 #趙增熹 #香港管弦樂團 #紅白藍

沒有留言:

張貼留言