2016年1月14日 星期四

W創作社《味之素》Unknown

W創作社《味之素》Unknown,一套PopDrama,有好靚好有型嘅佈景,有6個我最鍾意嘅舞台劇演員,故事概念好好「人生就像一頓飯,怎樣吃、如何吃隨你喜歡,而這頓飯的廚師就是你自己。」不過我就覺得故事/人物有D空凡,想講嘅道理亦未夠到肉,或許現實已經更加荒謬!

睇完此劇,自己都會諗下人生似mug嘢食物,除咗雞蛋之外,我會用白粥去形容,材料好簡單,就只有米同水,要要好食就要用小技巧同比心機,亦要控制火侯,否則可能會燒焦。。。。。有時可以豪製配成鮑魚雞粥,但有時豪食過,反而清清一碗白粥更會令你滿意。。。。你想食碗點樣嘅粥,同點樣過自己嘅人生,一切都靠自己決定,咁你又想點不過我今日就唔想食粥,好想食碗蕃薯糖水呀!

*************************

**
官方介紹**

《小人國5》後打造全新喜劇 W創作社 x 梁祖堯 x 邵美君 x 湯駿業 x 白只 x 韋羅莎

《味之素》Unknown 煮爛了的人生,可不可以變番好味?

人生就像一頓飯,怎樣吃、如何吃隨你喜歡,而這頓飯的廚師就是你自己。

故事發生在一間全港首創的「自煮」餐廳:「乜都有得食,但要你自己煮!」餐廳只提供素材,不過有專業廚師指導,開設在懷舊小區,但環境媲美高級度假酒店。謎一樣的餐廳,有謎一樣的老闆,討厭吃卻偏偏為了證明自己有品味的有錢人,還有廚藝精湛但完全唔肯落廚的廚師指導,還有堅持過著文青生活的服務員然。。。。 後惹來一個每天準時來報到「自煮」的天然呆食客、 擁有毒舌本領的美食blogger

五個性格個個不同,唯一共通點是他們的人生煮到中段時,才發現自己「煮爛了」:愛了一個不應該愛的人、做了一份悶工過了大半生、開始討厭跟身邊的人相處、甚至發覺跟這個世界完全不協調基本上,我的的人生已經完全虛渡了!

《小人國5》編導黃智龍、演員梁祖堯、邵美君、湯駿業、白只、韋羅莎,將在《味之素》這齣關於食物的喜劇,跟你一起找出人生的「未知數」:煮爛了的人生,可不可以變番好味?

#W創作社 #梁祖堯 #邵美君 #湯駿業 #白只 #韋羅莎

沒有留言:

張貼留言