2012年10月28日 星期日

SHINee亞洲巡迴演唱會「SHINee World 2 Live in Hong Kong」



星期六扮young混入少女羣中去「亞洲國際博覽館Arena」睇韓國人氣組合 SHINee亞洲巡迴演唱會「SHINee World 2 Live in Hong Kong」,睇下韓流有幾勁!睇下d少女有幾瘋狂!

原來誇張到另外多開一個Hall專賣記念品,d少女全部提早到一兩個鐘,排住隊比錢買,我到嘅時候,已經mug都賣哂!勁!全部觀眾亦一早入場,準時開show,真好!我唔係好熟佢哋d歌,但係5個高大靚仔又唱又跳,舞台又有煙火、爆水池、有升高台、有高飛。。。真係好型,有時又賣cute、跟住又sell下感性,而且頌會哂肌肉。。真係連我都要尖叫~~! 而且氣氛無得頂!

而由於我係睇「standing block」,有好大面積比我周圍跳,超high,超開心!雖然睇完都分唔到邊個打邊個,不過都好enjoy!

沒有留言:

張貼留言